Πολιτική Καταστήματος
Για την Αττική
Τα περισσότερα προϊόντα αποστέλλονται εντός μίας ημέρας με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier (ACS) εφόσον υπάρχουν σε stock στο κατάστημά μας.
Η χρέωση είναι 3,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
*Εκτός και θελήσετε να περάσετε από το κατάστημα μας και παραλάβετε την παραγγελία σας χωρίς την χρέωση εξόδων αποστολής, εφόσον σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη να παραδοθεί.
Εκτός νομού Αττικής
Η χρέωση ανέρχεται στα 3,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
Νησιώτικους προορισμούς
Η χρέωση ανέρχεται στα 3,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
Δυσπρόσιτους προορισμούς
Η χρέωση ανέρχεται στα 14€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα μέσω Vivawallet ΙΒΑΝ : GR2170100000000958450830216 BIC / SWIFT : VPAYGRAA ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΚΟΝΤΟΣ ΖΗΣΙΜ ΓΕΩ
Αντικαταβολή Για όσους προτιμούν πληρωμή με αντικαταβολή η παραγγελία σας έρχεται με courier και την στιγμή της παράδοσης πληρώνεται το αντίτιμο της παραγγελίας σας με έξτρα χρέωση 2,80€
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking!
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αρ. Λογ: 87000484292 ΙΒΑΝ: GR 6401-1087-0000-0087-0004-8429-2 - EUROBANK:
Αρ. Λογ: 0026.0392.23.0200051754 IBAN: GR 7802-6039-2000-0230-2000-5175-4 - Alpha Bank:
Αρ. Λογ: 340-002101-032497 IBAN: GR 0801-4034-0034-0002-1010-3249-7 - Πειραιώς Bank:
Αρ.Λογ.:6730-138291-103 IBAN: GR 4001-7173-0000-6730-1382-9110-3 - Πιστωτική κάρτα.
Με MasterCard και VISA μπορείτε να κάνετε ασφαλή αγορές μέσω απο την φόρμα παραγγελίας μας.
Δικαιούχος: Κοντός Ζήσιμος
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 20 ημερών από την έκδοση του παραστατικού κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία και με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι σε άριστη κατάσταση τα ίδια όπως και η συσκευασία τους. Σε διαφορετική περίπτωση, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον αγοραστή με δική του χρέωση.
- Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα από το αντίστοιχο φορολογικό παραστατικό διακίνησης.
- Τα έξοδα αποστολής των προς επιστροφή προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός εάν η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε λάθος εκτέλεση της παραγγελίας από την Mk Security και πάντα κατόπιν συνεννόησης.
- Η υπογραφή του υπαλλήλου της μεταφορικής εταιρείας στα φορολογικά παραστατικά της MkSecurity συνιστά την απόδειξη παράδοσης εμπορευμάτων εκ μέρους της εταιρείας και ουδεμία ευθύνη φέρει πλέον η Mk Security για την καταστροφή ή κλοπή των παραδοθέντων προϊόντων , και συνεπώς δεν φέρει καμία υποχρέωση.
- Τα προϊόντα αποστέλλονται στον τόπο προορισμού με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.
- Η επιλογή του τρόπου μεταφοράς και της μεταφορικής εταιρείας είναι επιλογή και ευθύνη του αγοραστή.
- Σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ενός προϊόντος, είτε λόγω βλάβης είτε άλλων παραγόντων(κακή εγκατάσταση, διακοπή τηλεφωνικής γραμμής, διακοπή ασύρματης επικοινωνίας , ανεπαρκής συντήρησης) η Mk Security σε καμία περίπτωση δεν φέρει καμία ευθύνη για βλάβες κατά ζωής και της περιουσίας που μπορούν να συμβούν στον φυλασσόμενο χώρο.
- Η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται με αντικαταβολή ή με κατάθεση των χρημάτων στην τράπεζα προκαταβολικά
- Η εγγύηση των προϊόντων παρέχεται από την κατασκευαστική εταιρεία. Η υποχρέωση της Mk Security σαν διανομέας περιορίζεται στην δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων (εργασία και ανταλλακτικά).
- Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή εγγύησης είναι η προσκόμιση (πρωτότυπο ή αντίγραφο) του παραστατικού αγοράς.
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευή ενός προϊόντος και μόνο τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ίδιου ή άλλου κατασκευαστή
- Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.
- Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή .
- Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογίας, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερβάσεις τηλεφωνικού δικτύου , κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβη
- Όταν το προϊόν έχει υποστεί βλάβη από υπερτάσεις του δικτύου 220V ή υπερτάσεις του τηλεφωνικού δικτύου.
- Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.
- Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας μας.
- Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προιόντος.
- Όταν στις κάμερες έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.